Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Jerzmanowice
(3)
Biblioteka Przeginia
(1)
Autor
Albigowski Marek
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Kleppner Otto (1899-1982)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lane W Ronald (1940- )
(1)
Russell Thomas (1941- )
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - Wydanie 7. - Warszawa : Felberg SJA, Copyright 1999. - XXX, 743, [1] strona : ilustracje ; 26 cm.
Indeksy. - Tekst tł. z ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama według Ottona Kleppnera / J. Thomas Russell, W. Ronald Lane. - Warszawa : Felberg SJA, Copyright 2000. - XXIV, 818 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 27 cm.
Indeks. - Tekst tł. z ang.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Biblioteka Przeginia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658/659 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej